27 Temmuz 2013 Cumartesi

6 Ayda Nasıl 32 Kilo Verdim

Kilo verme ve zayıflama konularında başarı hikayelerini okumak ve kilo verme öncesi şişmanken ve kilo verdikten sonraki fotoğrafları görmek kilo vermek isteyenleri her zaman motive etmiştir. Aşağıdaki hikayede kahramanımızın 6 ay süresince yaptığı diyeti, sporları ve 6 ay boyunca her ay çekilmiş fotoğraflarıyla kilo verme sürecini aşama aşama izleme şansımız olacak. Gerçekten mutlu sonla biten oldukça etkileyici bir kilo verme serüveni, umarız ki zayıflamak ve kilo vermek isteyen herkese faydası olur. Unutmayın, eğer bir şeyi dünyada bir kişi yapabiliyorsa, siz de yapabilirsiniz.

Kilo Verme Serüvenim ya da Zayıflama Başarı Hikayem

Diyet ve spora başlamadan önce tam olarak 108 kiloydum. Boyum ise 1,79. 25 yaşındaydım. Şimdi ise 26 yaşındayım.
Özgüvenim düşük, fiziksel olarak oldukça sıkıntı çeken, bel ağrıları başlamış, bana uyan kıyafet bulmakta zorlanan biriydim.
Üstelik sigara da kullanıyordum ve tahmin edeceğiniz üzere bir kız arkadaşım da yoktu.
Aşağıda önden, yandan ve arkadan çekilmiş fotoğraflarımda da görülebileceği üzere, oldukça iri ve kötü gözüken bir göbeğe sahiptim.
başlangıç kilom
1. ayın sonunda 100 kiloya düştüm. Hala şişman sayılırdım ancak vücudun biraz toparlamıştı. Özgüvenim yerine gelmişti, sigarayı da günde 1 paketten günde ortalama 5 adete düşürmüştüm. Yani hem sigarayı azaltıp hem de kilo verilebileceğini de gözlemlemiş oldum.
zayıflama resim
2. ay sonunda 93 kiloya düştüm.
nasıl zayıfladım
3. ayın sonunda 89 kiloya kadar düştüm. Ancak kilo verme hızımın artık yavaşladığını hissediyordum. Yalnız göbeğim büyük oranda gitmiş ve adonis kaslarım :) da yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı.
kaç kilo verdim

4. ayın sonu ve ben 81 kiloyum :) Aslında hedefime ulaştım sayılırım ama burada durmayacağım.
adonis kası yaptım
5. ayın sonu ve kilom aşağıdaki resimde 78.
iyi kilo verdim
Tam 6 ay yani 180 gün sonra 75 kiloyum aşağıdaki fotoğrafta.
acaip fit oldum
Kilomu 75′te muhafaza ediyorum.
Diyet ve spora başladıktan sonra tam 1 yıl geçti.
Artık sigara paketi almıyorum, çok nadir arkadaşlar ikram ederse sosyal ortamlarda içiyorum.
Özgüvenim yerinde.
Sağlığıma tekrar kavuştum, hemen yorulmuyorum.
1 yıl önceki halimde sırtımda 2 damacana su taşıyordum fazladan. Düşünsenize, vücudunuza hiç yoktan 2 damacana su dolusu yük bindiriyorsunuz. Şimdi 1 damacana su ile 2 kat merdiven çıksam yine yoruluyorum. O eski şişman halimde gerçekten bedenime işkence ediyor olduğumu şimdi çok daha iyi anlıyorum.
Peki ne yaptım, aslında çok da karmaşık diyet programları uygulamadım.
  • Çayı şekersiz içmeye başladım.
  • Günde en az 4 litre su içtim.
  • Her gün 1 saat yürüyüş yaptım.
  • Günde en fazla 3 küçük dilim ekmek yedim.
  • Kolay, meyve suyu, çikolata gibi tüm abur cuburları terk ettim.
  • Günde 3 öğün yemek yedim tam olarak. Sabah, öğle ve akşam. Aralarda bazen açıkınca meyve ya da kuruyemiş yedim.
  • Mahallemizdeki spor salonuna yazıldım ve haftada ortalama 4 kez karın ve kol çalıştım bol bol.
Belki de klasik olacak ama,
şişmanlık kader değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder