27 Mayıs 2013 Pazartesi

YATAKTA KADINI DOYUMA ULAŞTIRMA,BOŞALTMA REHBERİ.NASIL BAŞARABİLİRİM?

Kadınlar seksüel olarak dominant erkeklerden hoşlanırlar. Bir kadının en fazla heyecanlandığı an, kendisini seksüel olarak güçlü bir erkeğe bıraktığı andır. Her kadının içinde yatan gizli arzu, bir erkeğin onu yatak odasında yönlendirmesidir. Buna rağmen, sana bu konuda asla yardımcı olmazlar.
Kız arkadaşınla ya da eşinle birlikte olurken hayvan gibi mi davranıyorsun? Ona erkeksi gücünü gösteriyor musun?
Kadınlar erkeklerinin onlara karşı doyumsuz olmalarını isterler. Kadınlar korkunun, tereddütün olmadığı anlarda sevişmek isterler.
Bir kadın ona karşı güzel sözlerin söylendiği hayal etmez. Araştırmalara göre, kadınların fantazileri sert ve tamamen kontrollerini kaybettiği olaylardır.
İşte kadınların yatakta erkeklerden istedikleri : Tamamiyle hayvan olmak… İnsanlığını unutmak ve içindeki canavarı ortaya çıkarmak…
Vahşi bir boğa olmak zorundasın… Seks yaparken mekan ve kural tanımaman lazım.
Bir boğa olarak görevin, onu yatağa götürmek, ondan istediğini almak, tüm seksüel ihtiyaçlarını onun üzerinden karşılamak ve domine etmek..
Boğa onun ayaklarını yerden keser, saçlarını çeker, ona seksi bir şekilde konuşur, ve yapması gerekenleri ona emreder.
Boğa asla sorgulamaz, sadece harekete geçer.
Bir seferinde bir kız bana şöyle demişti:
“Yatakta herşeyin çok sert olmasını istiyorum. Beni oraya buraya sallayan, tokatlayan bir erkek istiyorum. Ama bunları bana yapmasını söylemek istemiyorum. Bana sormasını da istemiyorum. Sadece YAPMASINI istiyorum.”
Eşin ya da kız arkadaşın seksüel olarak kendini gösterebilen, baskın, duygusal ve fiziksel olarak ondan güçlü erkekleri ister. En başta belirttiğim gibi, bir kadın kendini tamamen sadece bu özelliklere sahip olan bir erkeğe bırakabilir.
Bunu yapabilmenin anahtar noktası, tereddüt etmemek ve kendini kontrol edemediğini, ve onun ne düşündüğünü önemsemediğini göstermektir.
Boğa kendi kurallarına göre hareket eder ve asla çevreden duyduğu “nasıl sevişilir, duygusal sevişme” tarzı düşüncelere kafayı takmaz.
Kendini bir mühendis gibi düşün. Bu mühendis kadının fantazilerini gerçek hale getiriyor. Doğru erkekle, kadın kendini tamamiyle onun hizmetine sunabilir.
Tek yapman gereken içindeki “çocuğu” geride bırakmak ve dominant bir erkek olmak.
Kadının arzuladığı bu boğa senin içinde, seksüel olarak dominant bir erkek olmak senin kontrolünde…

2 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  2. Selam ben seyfo 34 yaşındayım Bursa'da yaşıyorum boy 181 kilo 85 düzenli spor yaparım Atlatik bir yapım var bir kadını elde etmek sadece başlangıçta zordur sonrası çorap söküğü gibi gelir önemli olan senin ne istediğin değil ona ne istediğini vermen yavaş sakın korkutmadan ve alistirarak karşılıklı sevişerek en ince detayına kadar partnerini kesfetmen (kadınlar kitap gibidir imlası bozuk erkekler okuyamaz) ? İrtibat 05385858068 ara sana zevkin doruklarında ki anı yasatasim ..!

    YanıtlaSil