30 Mayıs 2013 Perşembe

Petek Dinçöz 13 kilo nasıl verdi?

Zayıflamasıyla dikkatleri üzerine çeken başarılı ve güzel sanatçı Petek Dinçöz 3 ayda toplam 13 kilo verdi.
 
Hadise, Gülşen gibi ünlüleri zayıflatan Şeyda Coşkun’la çalıştığını dile getiren Dinçöz, diyetisyene kilo başına yaklaşık bin 500 lira ödedi.
 
Sırrını ilk kez paylaşan şarkıcı aç kalmadığını belirterek şunları söyledi:
 
"Yiyerek zayıflıyorum. Et de, sebze de, meyve de yiyorum. Eskiden meyve yemezdim. Şimdi bütün meyvelerimi yiyorum. İnanılmaz spor yapıyorum. Gittiğim konserlerde bile üşünmeden çıkıp yürüyorum. Günde toplam 9 km yürüyorum" dedi.
 
TESPİHLE YÜRÜYOR
 
Adımsayarla yürüyüş yapan Dinçöz, yürüyüş esnasında elinden tespihini düşürmediğini belirtti.  Her sabah sporunu yaparken okuduğu dualarla güne başladığı dile getiren Dinçöz, “Dualarla günüm daha güzel geçiyor. Maneviyat çok önemli" dedi.
 
YEMEK AYAĞINA GELİYOR
 
Şarkıcı diyet listesindeki öğünlerin evine geldiğini belirtti. Tüm programa toplamda 6 bin Euro verdiğini açıklayan şarkıcı, 2 ay sonra evinde yemek yapan yardımcısını Coşkun’un diyet merkezine yollayarak diyet yemek yapmasını da öğrenmesini sağladığını dile getirdi.
Okan Işık / Bugün İnternet Sitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder